گزارش تصویری از مهار چاه 24 نفت شهر - پیام معاون محترم وزیر نفت


مهندس جواد اوجی ، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران طی پیامی مهار آتش چاه 24 نفت شهر را به مقام معظم رهبری (زید عزه) ، ملت شهید پرور ایران ، رئیس محترم جمهوری ، وزیر محترم نفت و همه تلاشگران صنعت نفت و گاز کشور تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: مهار آتش چاه 24 نفت شهر ، چشم بد اندیشان و مستکبرین عالم را پر از خاک نمود .

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید مسعود میرکاظمی

وزیر محترم نفت

با سلام و دعای خیر،


یکبار دیگر با خواست خداوند متعال ، تلاش ، همت مضاعف ، ایثار ، از خود گذشتگی و خودباوری مردان سختکوش ایران اسلامی به ثمر نشست و با مهار شعله های سرکش و آتشین چاه شماره 24 نفت شهر ، چشم بد اندیشان و مستکبرین عالم را پر از خاک نمود. تلاش و همتی باورنکردنی و جانفشانی و ایثاری مثال زدنی برای همه تاریخ !

حضور چشمگیر دریادلان صنعت نفت و مهندسین از جان گذشته آن بار دیگر صحنه هایی از نبرد و حماسه هشت سال دفاع مقدس را برای همگان تداعی نمود . حماسه ای که چهار جانباخته سرافراز از بهترین همکاران صنعت نفت را تقدیم این مرز و بوم کرد " انشاء ا... با ارواح شهدای کربلا محشور خواهند بود " و آزمایشی مجدد برای همه بسیجیان و سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود .

جناب آقای وزیر ؛

اینجانب به نوبه خویش و همه مدیران و کارکنان صنعت گاز کشور ، این افتخار بزرگ را به مقام معظم رهبری (زید عزه ) ، ملت شهید پرور ایران ، رئیس محترم جمهوری ، جنابعالی و همه تلاشگران صنعت نفت و گاز کشور تبریک و تهنیت گفته و از خداوند بزرگ برای همه مدیران و دست اندرکاران این عملیات دقیق و طاقت فرسا ، همه همکاران ارجمند ایشان و خانواده های محترم چهار جانباخته عزیز و فداکار عملیات مذکور تقاضای طول عمر با عزت ، سرافرازی و توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف را دارم .

" ان تنصرو ا... ینصرکم و یثبت اقدامکم "


و من ا... التوفیق

جــواد اوجـــی

معاون وزیر نفت ومدیر عامل




منبع:شرکت ملی گاز ایران


نظرات 4 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ http://happy-girl.blogsky.com

مهار شد؟!
خیلی جالب بود . من بیشتر محو عکساش شدم.
خیلی خطرناک بوده ها ...

بله
خطرناک

مریم فخیمی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

بااجازه این مطلبو لینک میدم به فیس بوک

اِ من که هنو اجازه ندادم

مریم فخیمی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

اواا!خاک عالم!من لینک دادم.البته یکی ازعکساروبه همراه لینک مطلب
معمولابچه هااجازه میدن منم دیگه لینک دادم.
:((

معمولاً

مریم فخیمی جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

شرمنده رفیق!حلالم کن.من بدون اجازه مطلب بچه هارو نمیذارم توفیس بوک.منتهی این عکساهیجان انگیزبودن منم جو گیرشدم
متاسفم

من چی کارم
خدا ببخشه
من بخشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد