آتش نشانان قزوینی و نیشابوری در مسابقات جهانی کره جنوبی

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراحعه کنید


 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ، تیم سنگنوردی و امداد و نجات در ارتفاع این سازمان به یازدهمین دوره مسابقات جهانی آتش نشانان اعزام می شوند.

شفیعی ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در این خصوص گفت: یازدهمین دوره مسابقات جهانی آتش نشانان به مدت 9 روز در 75 رشته ورزشی با حضور شش هزار آتش نشان از 60 کشور جهان در شهر «دایگو» کره جنوبی برگزار می شود و تیم 7 نفره این سازمان نیز در این مسابقات حضور دارند.

وی ادامه داد: با موافقت مهندس مسعود نصرتی ، شهردار قزوین و مساعدت شورای اسلامی شهر ، تیم سنگنوردی این سازمان در بخش سنگنوردی و امداد در ارتفاع این مسابقات شرکت می کند.

شفیعی افزود: بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی سنگنوردی و امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور در اصفهان و کسب عنوان نایب قهرمانی این سازمان ، تیم سنگنوردی سازمان آتش نشانی قزوین ، تمرینات خود را به طور مستمر انجام داد و بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور می یابد. و با توجه به عناوینی که قهرمانان این رشته در مسابقات بین المللی کسب کرده اند ، بدون شک از تیم های قدرتمند این رشته در مسابقات جهانی بشمار می روند.

شفیعی در خصوص تاریخچه این مسابقات گفت: مسابقات جهانی آتش نشانان قدمت 20 ساله دارد و هر دو سال یکبار برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین افزود: این مسابقات در رشته های گروهی و انفرادی برگزار می شود که تیم 7 نفره قزوین فقط در رشته سنگنوردی و امداد و نجات در ارتفاع شرکت می کندو 10 ورزشکار دیگر از سایر نقاط کشور نیز در رشته های دو و میدانی ، شنا و کشتی در این رقابتها حضور دارند.

گفتنی است: رشته سنگنوردی و امداد و نجات در ارتفاع از سنگین ترین رشته های ورزشی دنیا بشمار می رود.

شایان ذکر است: در حاشیه این مسابقات نیز ، بیست و ششمین کنفرانس عمومی «ایفکا» همایش رؤسای آتش نشانان آسیا برگزار می شود و رؤسای آتش نشانی های شهر های بزرگ آسیا از تجربیات یکدیگر استفاده می کنند.

اعضاء تیم سنگنوردی و امداد و نجات در ارتفاع قزوین اعزامی به مسابقات جهانی آتش نشانان:

سید علی شفیعی (سرپرست)  آتش نشانی قزوین

حسن شعبانی (مربی)  آتش نشانی قزوین

سید صفا الدین هاشمیان  آتش نشانی قزوین

سید محسن هاشمیان  آتش نشانی قزوین

مصطفی ثقفی  آتش نشانی قزوین

غلامعلی برات زاده       آتش نشانی نیشابور

حمید رضا توزنده جانی      آتش نشانی نیشابور

 

منبع: سایت خبری آتش نشانی قزوین www.qazvin125.blogfa.com

نظرات 11 + ارسال نظر
خانومی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://khanoomi.blogsky.com/

نظری ندارم چون نتونستم بخونم !!

واسه چی؟

خانومی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://khanoomi.blogsky.com/

ای وای به خدا تا دو دقیقه پیش رمز می خواست

رمز؟
نه این پست رمز نداشته
اشتباه نمی کنین؟

مریم فخیمی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

شمانمیرین؟
...................
من هنوز توکف اون سوالتونم که گفتیدجواب ندادم!کدوم سوال؟؟
اسمایلی کلافه خیلی کنجکاو

سلام
نه بچه ها اعزام شدن

سونیا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://soniarock.blogfa.com

سلام
درود بر شما
خیلی عالیه
از این به بعد بیشتر به وبلاگتون خواهم امد!
دانشجو اتش نشانیم و کارای کوهنوردی هم انجام میدم.
امیدوارم از تجاربی که مینویسید بتونم استفاده کنم
درود بر شما
شاد باشید

سلام
اختیار دارین
همچنین

ارزو پارسا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.arezouparsa.blogfa.com/

سلام خوبید چه عجب بالاخره اومدید راستی خیلی جالب بود هم این مطلب هم قبلیها که نخونده بودم
درکنار ناراحت کنندگی در شغلتون بعضی جاهاش هم قشنگه مرسی از اینکه هردوتاشوننو به ما تعریف میکنید

سلام
بله بعضی از اتفاق ها جالب و بعضی بسیار سوزناک

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام. شما مشهدی هستی؟ امروز تو صدمتری میدان فهمیده - یک تصادف شدید شده بود. پیکان وانت با پراید. ماشین آتش نشانی هم تازه رسیده بود. همش شما می اومدی تو نظرم. حالا نمی دونم شما مشهدی یا من یک حس بیخودی دارم....

سلام
نه من مشهد ساکن نیستم
--------------
چه جالب ینی من مشهد بودم؟

شاد باشی دوست من

مریم فخیمی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

خب من که براتون توضیحشو نوشتم.هم اینجا هم توبلاگ خودم.مگه ندیدین؟پایین کامنتتون نوشته بودم
دنباله داراصخره های یخی هستن وسویفت تاتل هم اسم دنباله داری هس که باعث بروز بارش شهابی برساووشی تو نیمه تابستون هرسال میشه.

آها
ممنونم

فائزه سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

سلام
چه خبرا؟ اوضاع احوال خوبه؟ بابا کار یعنی کار شما. به کوه و دشت و گردش :) نزنید.......میدونم سختی هم داره :)))

شکر
الحمدالله

یاسمن گولا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://hotveb.blogfa.com

سلام ممنون که به وبلاگم اومدی آتش نشان جوان

خواهش می کنم

مریم چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.thornbirds.blogsky.com

عشق صخره نوردی دارم...البته نه در این حد!!! به نظر آسون میاد ولی ...

فرناز جوووون چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.honiggirl.blogfa.com

سیلام به دوس جون اتش نشان خودم....
این عکسی که تو اپ قبلی گذاشتید خیلی خفنههههههههه
من از ارتفاعات می ترسمْْ:(
ایشالا که همیشه تو کارتون موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد