واسه چی بعضی ها اینقدر نامردن؟

در جواب کوهنورد جوان /مدیر وبلاگ تو اطلاق هیئت کوهنوردی نیشابور


با سلام

این مدیر جوان باز هم برای چندمین بار  به مربیان کوهنوردی توهین کرد

فراموش کرده اون روزایی که الفبای کوهنوردی رو در کلاس همین بزرگواران آموخت .

 

این مدیر جوان آقایان:

مجید نیک منش (رییس هیئت کوهنوردی نیشابور) , رضا ملانوروزی( دبیر هیئت کوهنوردی نیشابور) , ایوب امین الرعایا ( ریاست اسبق هیئت کوهنوردی) , استاد سید صامر ابراهیمی(پیشکسوت) , علی مختاریه(پیشکسوت) , رضا فتحی مربی


رو تو وبلاگشون فسیل معرفی کردند و در ادامه آوردند که:


فسیل های کوهنوردی نیشابور چه زمانی میدان را بدست جوانان خواهند داد؟


کوهنورد بی تجربه میدون میخوای برو جلو ، منتظری بهت میدون بِدَن

آخه دوست من از خودت یه حرکت مثبتی نشون بده ، نشون بده که میتونی ، نشون بده که مرد عملی ، رفتی یه گوشه و فقط حرف میزنی


این  دوست ما ، هنو وارد میدان نشده ، به این شکل ارزشها رو داره زیر پا میگذارد وای به روزی که . . . . .


فقط واسه این دوست عزیز دعا می کنم


دوست عزیزم جناب اقای سعید حاجی بگلو از مربیان جوان و فعال نیشابوری که واقعاً در اردوی اخیر تیم ملی سنگنوردی بزرگسالان سنگ تموم گذاشتن  نظر خودشونو  در رابطه  با این موضوع توهین آمیز به مربیان و پیشکسوتانکوهنوردی شهرستان  تو وبلاگ من درج کردن (بخونین و متوجه میشین که چرا نظرشون رو اینجا ثبت کردن)


خاطرات یک آتش نشان


سلام .نمیدونم داری دنبال چی میگردی . اما این رو بگم وبلاگ شما انتقاد های خوبی داشت اما الان فقط محلی شده برای توهین به دیگران .لطفا از این حاشیه نشینی دست بردار . با این مطالب  کوهنودری نیشابور رو دچار حاشیه نکن . من در این پستی که شما  در وبلاگ تان قرار دادین نمیدونم منظور از جوانان چه اشخاصی هستند .اما من اونجا بودم و تمام کسانی که در اونجا بودند با هماهنگی های من و اقای  نیک منش انجام شده بود دعوت شده بودند و جلسه ای در کار نبوده .ممنون میشم این جوانان هیئت رو هم برام معرفی کنید.و اگر شما دوستدار کوه کوهنوردی  هستی کار را انجام دهید که باعث پیشرفت نیشابور باشد نه اینکه حاشیه سازی.در ضمن شما که اهل انتقادی خودتونم هم انتقاد ژذیر باشید و سیستم نظر دهی وبلاگ تان را درست کنید تا هنگام درج نظر چنین پیامی ندهد(به علت وجود بعضی از کلمات داخل این نظر امکان درج آن وجود ندارد.)


خاطرات یک آتش نشان

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید.بفرست براش نتونستم بزار تو نظر دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام .نمیدونم داری دنبال چی میگردی . اما این رو بگم وبلاگ شما انتقاد های خوبی داشت اما الان فقط محلی شده برای توهین به دیگران .لطفا از این حاشیه نشینی دست بردار . با این مطالب کوهنودری نیشابور رو دچار حاشیه نکن . من در این پستی که شما در وبلاگ تان قرار دادین نمیدونم منظور از جوانان چه اشخاصی هستند .اما من اونجا بودم و تمام کسانی که در اونجا بودند با هماهنگی های من و اقای نیک منش انجام شده بود دعوت شده بودند و جلسه ای در کار نبوده .ممنون میشم این جوانان هیئت رو هم برام معرفی کنید.و اگر شما دوستدار کوه کوهنوردی هستی کار را انجام دهید که باعث پیشرفت نیشابور باشد نه اینکه حاشیه سازی.در ضمن شما که اهل انتقادی خودتونم هم انتقاد ژذیر باشید و سیستم نظر دهی وبلاگ تان را درست کنید تا هنگام درج نظر چنین پیامی ندهد(به علت وجود بعضی از کلمات داخل این نظر امکان درج آن وجود ندارد.)

سلام سعید جون
نظرتون رو با اجازتون تو صفحه اصلی درج کردم

نرگس دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.ghaensport.blogfa.com

سلام . ممنون که به وبلاگم سر زدید و برام نظر گذاشتید .
اگه کویرنوردی رو دوست داشته باشید احتمالا یک برنامه در اواخر مهر یا اوایل آبان ماه از طرف بشرویه برگزار میشه .
دوست داشتید شرکت کنید .
پارسال من برای اولین بار شرکت کردم
خیلی عالی بود راه رفتن روی شنهای نرم کویر و تماشای ستاره ها در شبهای کویر و دور آتش نشستن ها و ...

بهنوش دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://saeqeh.blogfa.com

بعضی ها همیشه بلدن غربزنن و شکایت کنن.اینجورآدم ها وقتی دیگه چیزی ندارن شروع به تخریب کس هایی میکنن که شخصیت های خوبی دارن و شناخته شده ان،چرا؟چون میخوان خودشون رو مطرح کنن.
به قول شما:برای سلامتی شون دعا میکنم

مریم فخیمی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir/

سلام
گاهی وقتا شاگردا همه چیوفراموش میکنن وفک میکنن عددی هستن!جای تاسفه

باتصاویری ازبهترین های عکاسی آسمان شب به روزم

واله جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام واقعا خسته نباشید آقا آبتین من از کاراموزان جدید هلال احمر هستم .جالب بود.باآرزوی موفقیت روز افزون

سلام
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد