این ترم با واحد اموزش سازمان همکاری نمی کنم


با سلام خدمت ما دوستان

خدمت دوستای عزیزم عرض کنم حتماً تیتر تاپیکم رو خوندین

چی شده؟

واسه چی میخوام همکاری نکنم؟

علتش؟

واسه اینکه بعضی جاها از بعضی توانایی ها  و تجربیات استفاده نمیشه

البته من ادعایی ندارما

هرموقع شروع به مطالعه کردم و دنبال اطلاعات رفتم

با خودم گفتم آقا آبتین خیلی بی سوادی

اینو میخوام بگم

هرچی جلوتر میرم می بینم که خیلی عقبم خیلی

امروز صبح با دانش اموزان رشته آتش نشانی کلاس داشتم

آشنایی با تجهیزات امداد و نجات

رسیدم به کیف کمکهای اولیه

ازشون سوال کردم که این ترم کمک های اولیه هم دارین؟

جواب دادن:بله

پرسیدم مربیتون کیه؟

گفتن اقای x

با خوم گفتن واسه چی مثل ترم های قبل این مبحث و واسه تدریس به من ندادن

من که از سال 79 تو هلال احمر به عنوان امدادگر و مدرس بودم و هستم

من که 5-6 سال تجربه  پست های امداد جاده ای رو دارم

من که تجربه زلزله بم و طوفان گونو چابهار (کنارک) رو داشتم

چی همه من نوشتم

اصلاً قصد ادعا و مدعی بودن رو ندارم

من فقط به اون مصدومی که شاید دو روز دیگه زیر دست این دانش آموزان

که آتش نشانان آینده هستند قرار می گیره رحمم میاد همین و بس

مربی شدن این آقا اونم تو مبحث کمک های اولیه واسم خیلی جالب بود خیلی

ایشون حدود 1 سال میشه که وارد سازمان شدن

و حدود 1 ماه پیش دوره امداد تکمیلی رو گذروندن

بعد از کلاس با واحد آموزش سازمان تماس گرفتم

دوست عزیزم پ.ف تلفن رو برداشت و ازشون سوال کردم

این ترم مبحث کمک های اولیه هم واسه دانش آموزا دارین یا نه؟

که جواب دادن نه این ترم نداریم

پرسیدم: مطمئنی

جواب دادن یه لحظه اجازه بدین

بعد از مدت کوتاهی جواب داد

آره آبتین این ترم این مبحث و جناب x تدریس می کنن

هیچی دیگه:

منم گفتم به دوستان بفرمائین من این ترم با واحد آموزش همکاری نمی کنم

یه دوره 200 ساعته تو هلال احمر برگزار میشه که از من خواستن به عنوان مدرس باهاشون همکاری داشته باشم.

نظرات 12 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://toranjbanoo.com/

می فهممتون.. کاملا می فهممتون اما کاش ادامه می داد همکاری رو. حداقل توی همون مبحث آشنایی با تجهیزات هم می تونستید چیزهای خوبی به تازه وارد ها یاد بدید...
متاسفانه دوره ای شده که دیگه به مغز آدم ها نگاه نمی کنن. فقط به فلش های ارتباطی که ازمون وصله به اطرافیان نگاه می کنن و بس.....

شاهد دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.emdadgar.com

آبتین جان سلام
در جواب و نظر در خصوص این مطلبی که درج کردید لینک بحثی که در سایت امدادگر را راه انداخته بودید را گذاشتم.
متاسفانه ....
http://emdadgar.sums.ac.ir/forum/showthread.php?tid=1479&pid=4789#pid4789

مریم دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ


وقتی میدونی بچه ها بهت احتیاج دارن چرا این کارو میکنی؟
به قول خودت حالا تو دو تا مبحث باید نگران کسایی بود که زیر دست اینا میافتن!!!

باران سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ http://www.bahaneto. blogfa.com

سلام دوست من
اولا امروز که ولادت امام رضاست و من خیلی به ایشون اردت دارم رو به شما و همه اتش نشانها تبریک میگم و امیدوارم همیشه در زیر سایه حق بتونید در خدمت به خلق موفق باشید
اقا ابتین
من این نوشته رو خوندم و نتیجه خاصی از این متن نگرفتم نگرانی شما درباره اتش نشان های اینده متین ولی اینو هم د نظر داشته باشید اقای فلانی یا همون به قول خودتونx که الان دارن اون درسو تدریس میکنن هم عضوی از این سازمان هستند و این حق رو دارند که بخوان مثل بقیه اعضا از این فرصت ها استفاده کنند
بالا خره شما هم یه روز مبتدی بودین و انتظار داشتین یه فرصت و زمینه براتون ایجاد بشه تا بتونید تجربیاتی رو کسب کنید شاید به نظر سازمان و مدیریت این مورد یه زمینه بوده برای محک این اقا و شما نباید با دید بد این مساله رو نگاه کنید
هر جا هستید با هر سمتی امیدوارم خوب و خوش و سرحال باشید
در ضمن من همون باران یا همون ادرس www.bahaneto.blogfa.com هستم

نرگس سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.ghaensport.blogfa.com

در سرزمینی زندگی می کنم که دویدن حق کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی است که نمی دوند .

sayeh سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام
واایی چرا اینکارو کردید...
می دونم که خیلی ناراحت شدید اما شما اطلاعات خیلی خوبی دارید که باید اونا رو به کارآموزاتون انتقال بدید،حیف نیست...
راستی عکس العمل همکارتون چی بود و قتی اینو گفتید!؟

پ . ف چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام آبتین جان
من یکی از مدافعان تو در قضیه آموزش سازمان هستم اما نه اینکه کسی با شما مخالف باشه اما با توجه به کارکرد شما در ترم گذشته به این نتیجه رسیدیم که شما بخاطر جایگاه حساسی که دارین در بخش نجات و ناهماهنگی و نیز سنگ اندازی برخی عوامل که موجب حضور یه کم بی نظم شما در موقع کلاس می شد این تصمیم گرفته شد لذا شما هم ارزش خودتو با بیان چنین مطلبی کم نکن و سعی کن با افتادگی که بارها و بارها از شما شاهد بودیم ادامه بدین بنده به شخصه برای شما آرزوی توفیق روز افزون دارم .

جوهر چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://myprinter.blogsky.com

سلام! خوبید..
به نظر بنده، بهتر بود با دلایل منطقی می گفتید که این آقا صلاحیت تدریس این واحد را ندارند؛ ونمی گفتید من بهتر بودم. می گفتید یک نفر دیگر را بیاورید برای تدریس، ولی ایشان قابلیت این کار را ندارند و خودتان هم می کشیدید کنار.

speed nationall پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

البته این ضعف بزرگی که باید مسول واحد آموزش برطرف کنه بهتره که شمه هم همکاریتونو با بخش آموزش داشته باشین. چون با این شرایط بیشتر به شما نیازه.

سحر جاویدی + منصوره شفیعی پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://khyrkhah.blogfa.com

سلام . دراین عکس شمادرحال فرارمغزها هستید؟

ثابت ایمانی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

با سلام افتخار آموزش که از شما استفاده کنیم اما جناب عالی به فراخوان ما جواب ندادید از روی ناچاری مجبور به استفاده ازدیگری شدیم هرچه باشه شما فامیل عزیز ما هستید شما اراده کنید ما آموزش را در اختیار شما قرار میدهیم

سلام
محبت دارین
ولی حاجی ثابت حرف مرد ۲تا نمی شه

بهنوش شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.saeqeh.blogfa.com

چی بگم والا.تو این مملکت کدوم کاررو اصول و برنامه ریزی و آینده نگری بوده که این باشه.
کوتاهی منو ببخشید.تو این مدت سرم شلوغ بود.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد