من که لذت بردم

وقت بخیر

امروز به اتفاق دوست عزیزم جناب عبدالله آبادی رفتیم پمپ بنزین و خودرو سوخت رو ok کردیم

تو مسیر ایستگاه بودیم که گوشی دوستمون زنگ می خوره . . . .

جواب میدن

باشه  باشه ما تو مسیر ایستگاهیم

گوشی باشه  چَشم  آره آبتین اینجاست  گوشی

گوشی رو میگیرم

بله

مربی عزیزم جناب صادقی هستن(استاد دانشگاه /مدرس امداد و نجات  -کاردانی-کارشناسی)

میگن که:

آبتین من امروز کلاس عملی (امداد و نجات در چاه )با بچه های کاردانی دانشگاه دارم

الان اومدن اینجا تو سازمانن

آبتین من امروز یه خورده درگیرم

نمی رسم برم سر کلاس

شما لطف کن 3-4 ساعتی تکتیک های نجات در چاه رو باهاشون کار کن

بچه ها هم خودشون تمرین کنن.

میرسم ایستگاه

همه اومدن

لباس عملیاتی می پوشم و میرم پیش بچه ها

دانشجویان دانشگاه خودمون بودن

آقای صادقی منو به دانشجویاشون معرفی می کنن

بچه ها هم میگن که  : بله

آقا آبتین و تو دانشگاه دیدیم

خلاصه

کلاس و تحویل میگیریم و شروع کردیم

ابتدا براشون در مورد ابزار های امداد در چاه صحبت کردم

یکی یکی ابزارهارو نشونشون دادم

و  بصورت عملی کارایی هر ابزار رو نشونشون دادم

بعد از بحث ابزارشناسی رفتم سراغ کارگاه های بالا کشی

تو سازمان 2 تا چاه واسه تمرین داریم

رفتیم 3 پایه رو نصب کردیم و شروع به آموزش کارگاه های بالاکشی کردم

خلاصه جاتون خالی

خوش گذشت

من که لذت بردم



نظرات 6 + ارسال نظر
دختر دریا شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://seadaughter.blogfa.com

منم از تدریس لذت می برم

فرنوش یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

سلااااااااااااام...
چقدر لذت بخش هست که توی اون رشته ای که تخصص داری هنرت رو به نمایش بذاری مخصوصا جلو جمع کثیری که میشناسنت........

اقا یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

مربی عزیزم جناب صادقی هستن(استاد دانشگاه /مدرس امداد و نجات -کاردانی-کارشناسی)
از کی شده مربی غزیز

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://toranjbanoo.com/

شما معلم خوبی هستی.... با حوصله و با عشق.
مطمئنم که دانشجوهاتونم لذت بردن..

مصطفی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

این عکس مربوط به کدوم چاهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصویر ماله بچه های شیرازِ

[ بدون نام ] شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام شما تو چه دانشگاهی درس میخونین ؟
میخواستم بدونم خانوما هم میتونن یه همچین رشته هایی رو بخونن ؟ دیگه چه رشته هایی داره؟

با سلام و احترام
ممنونم ازاینکه واسه برگ زدن دفتر خاطراتم زمان میگذارید
امیدوارم مفید بوده باشه واستون
در رابطه با سوالی که فرموده بودین
خدمتتون عرض کنم که
این رشته
از مقطع کاردانی تا کارشناسی واسه خانم ها هم هس
هم خانم هم آقا
ما توکلاسمون 8 تاخانم داریم که دارن این رشته رو می خونن
دانشگاه جامع علمی کاربردی
اگه سوالی هس خوشحال میشم کمکتون کنم
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد