امروز روز خوبی بود(مربیان ضمن خدمت بخش سرولایت)


از پدر گر قالب تن یافتیم

                                                از معلّم جان روشن یافتیم




سلام

خدمتتون عرض کنم که راستش اصلاً فکر نمی کردم که یه روز واسه معلمای مقطع متوسطه تدریس کنم

کلاس خیلی خوبی بود

2 ساعت کلاس داشتم

کلاس اول با آقایون

کلاس دوم هم با خانم ها

موضوع بحث:

اصول جستجو و نجات(مقدماتی)

واقعاً معلما زحمت کش هستنا

من که لذت بردم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرنوش یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سلااااااااااام.........
چه تجربه شیرین و شایدم سختی...چون تدریس واسه معلما که خودشون استاد این کارن ممکنه یه خرده سخت و استرس آور باشه اما به هر حال شما هم سابقه ی تدریس کم ندارید......

شقایق یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

تقاص ما رو از معلما بگیرید !!!
بیچاره مون کردن از بس بهمون تکلیف دادن و امتحان گرفتن
شوخی کردم
ولی دمشون گرم
خیلی آدمای با حالین
بعضی هاشون واقعا از دل و جون مایه می ذاشتن
الحق که کیفیت کارشون از دانشگاه بالاتره

ابوالفضل یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام سجاد جون بازدید از وبلاگ قشنگت یک جور نیاز شده دوست دارم

نوکرم حاجی
ما بیشتر
دوست دارم و میگم عسیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد