جناب انتظاری ، پهلوان و دیگر دوستان دانلود بفرمائید

 

سلام

تو ایستگاه نشسته بودم که اپراتور صدا میزنه

ابتین تلفن

به اپراتور میگم ای بابا من که اموزو شیفت نیستم از کجا میفهمن که من سازمانم

اپراتور جواب میده:

آبتین فکر کنم بو میکشن

بی خیال ماجرا

دوستم انتظاری بود

در رابطه با قرقره ها و چرخ محور مطلب می خواست واسه ارائه به استاد

منم گفتم که باید تو لپ تاپم بچرخم

بعد واست میذارم رو وبلاگم

از رو وبلاگم بردار

انتظاری میگه:

آبتین جان دستم به همون دامنی که نداری

کار منو راه بنداز

---------------

انتظاری و پهلوون(علی هراتی) خاطرتون واسه ابتین عزیز بوده ها که لپ تاپم رو زیرو کردم

فقط بخاطر شما

                              


       


نظرات 5 + ارسال نظر
عسل بانو پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://golbanoojan.blogfa.com

فکر بد نکنین .منظورم اینه که دچار روزمرگی و بی مصرفی شده ام . چرا نگران شدین ؟ مگه این که آدم نه به فکر سلامت جسمش باشه نه سلاکت روحش ونه چیزی برای خودش مونده باشه ابتذال نیست ؟ این زندگی نکبت مگه ابتذال نیست ؟ این همه تسلیم شرایط شدن و تغییر نکردن مگه ابتذال نیست ؟ این همه مدارا مگه ابتذال نیست ؟ چی از شخصیت خودمون مونده ؟ با حس کدوم آزادی داریم زندگی میکنیم ؟ چه فعالیتی داریم ؟

سونیا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://soniarock.blogfa.com

سلام
بله!! با این لپتاپتون!!یه سی دی مارو خواست وا کنه ۴ساعت طول کشید
والا چی بگم!وقتی سنگ نوردانی که در هفته 1بار میرند بولدر هیچ کاری نکردن...
تو هیات دیدمشون ازشون پرسیدم چند وقته که این اتفاق افتاده؟خیلی راحت گفتن 2و3 هفته ای میشه!! من تنها چه کاری میتونم انجام بدم؟!! پی گیریم یه سری کارا از طرف دیده بان کوهستان دارم انجام میدم...
اما....

دختر دریا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام . بعد از کلی اومدم همه رو خوندم .
ظاهرا هم که درو دیوار رو رنگ کردید و کلی خوشگل کردیدن اینجا رو

فرنوش شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

سلااااااااااااااااام..........
بله دیگه هیچ کس رو ناامید نمیکنین دیگه چه برسه به دوست..
......
باید قدرتونو بیشتر بدونن که البته اینطورم هست.

سحرجاویدی +منصوره شفیعی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://khyrkhah.blogfa.com

سلام جناب آتش نشان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد