ادرار درمانی

سلام بر راز عزیز و شما دوست گرامی


دوست عزیزم راز تو قسمت نظرات یه سوال کرده بودن به این شرح:


سلام آبتین جان

اولا بهت تبریک میگم به خاطر  همون موضوع که میدونی. همیشه یادم میره تبریک بگم هر چند  هیچ وقت دیر نیست.
راستی یه سوال هم داشتم
یه فیلم دیدم که یه صخره نورد گیر کرده بود تو یه جایی که تکون نمیتونست بخوره. بعد چند روز که ذخیره آبش تموم شد از ادرارش که نگه داشته بود استفاده کرد. واقعا میشه یا فیلم بود ؟ البته فیلم میگفت که بر اساس واقعیت ساخته شده.

 و من اینطوری پاسخ دادم

ممنون میشم شما هم به دوست عزیزم راز با نظراتتون کمک کنین


نمیدونم درباره ادرار درمانی چیزی شنیدین یا نه..ولی با عرض پوزش(گلاب به روتون ) امروز میخوام یه چند خطی درباره این روش درمانی بسیار قدیمی براتون صحبت کنم...

در نسخ پزشکی از ادرار به عنوان اولین دارویی که بشر از آن به عنوان درمان بیماریهای خود استفاده میکرده است یاد شده است.. در یکی از قدیمی ترین کتب پزشکی که به زبان سانسکریت نوشته شده (Damar Tantra ) از فواید بسیار زیاد ادرار به عنوان درمان بیماریها نوشته شده است..در فرهنگهای قدیمی چینی و هندی و افریقایی هم به این قضیه که ادرار انسان اثرات درمانی داشته است اعنقاد راسخ داشته اند.. اما علم نوین پزشکی تاکنون هیچگونه اثر ثابت شده ای از فواید این ماده را کشف نکرده است و مطالعات انجام شده نیز تاکنون هیچیک از اعتقادات موجود در باره اثرات درمانی ادرار ( مانند نوشیدن آن یا مالیدن ادرار بر روی پوست ناحیه مبتلا ) را ثابت نکرده است . اما لازم به ذکر است که در سال 1997 محققی به نام Joseph Eldor از اورشلیم به این نتیجه رسید که سلولهای سرطانی به علت اینکه آنتی ژنهای خود را در ادرار ترشح مینمایند ، خوردن ادرار میتواند بر علیه این سلولها سیستم ایمنی بدن را تحریک نماید.. از سوی دیگر ادرار دارای یکسری از مواد معدنی و هورمونها مثل کورتیکواستروییدهاست و بجز در مواردی خاص ادرار کاملا از وجود هرگونه باکتری یا آلودگی استریل میباشد ازین رو در مواردی که کمبود و قحطی آب وجود داشته باشد !!! میتوان از ادرار به عنوان یک مایع استریل استفاده کرد اما باید توجه داشته باشید که ادرار فردی که دچار دهیدراسیون میباشد بسیار غلیظ شده است و خوردن این ادرار در موارد ضروری نه تنها به رفع کم آبی فرد کمکی نخواهد کرد بلکه ممکن است حتی فرد را دچار مشکلات بعدی افزایش سدیم بدن نماید . از سوی دیگر پیشابراه همیشه دارای مقداری باکتری در خود میباشد که از استریل بودن ادرار جلوگیری مینماید پس نمونه وسط ادرار یا به عبارتی Mid stream همیشه بری از هرگونه باکتری خواهد بود !!! بنابراین اثرات درمانی ادرار هنوز متاسفانه کشف نشده اند و برای اثبات آنها بشر احتیاج به زمان بیشتری دارد..

منبع:http://medinica.blogspot.com/2008/10/auto-urine-therapy.html

نظرات 3 + ارسال نظر
راز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.sahele-andishe.blogfa.com

سلام آبتین جان
واقعا ازت ممنونم که برام توضیح مفصل نوشتی. خیلی کامل بود.

نیلوفر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

امیدوارم هیچوقت تو کوه گیر نکنم و ازین حرفا!

کریمی پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام دست یکی از فامیلای من به طور فجیعی بریده شده بود با ادرار خودش زخمشو زد عفونی کرد و با اینکه خیلی زخمش عمیق بود سریع بسته شد و خوب خوب شد.

سلام
با توجه به پیشرفت علم پزشکی کارشون صحیح نبوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد