الان هم ساری هستم(17:22)

سلام و خسته نباشین  

اما من خستم خیلی

دیروز ساعت 21 با قطار به سمت قائم شهر حرکت کردم 

حدود ساعت 11:30 رسیدم قائم شهر 

ساعت 12 هم آمل بودم 

دانشگاه جامع علمی کاربردی 

ثبت نام رو انجام دادم / رشته مدیریت عملیات امداد و نجات  

خیلی شلوغ بود خیلی 

دانشگاه کنار ایستگاه آتش نشانی شماره 4

الان هم به اتفاق دوستم مسعود  ساری هستم(17:22) 

ساعت 21:15 حرکت به سمت نیشابور  

تا پنجشنبه که دوباره باید بیام واسه انتخاب واحد

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنوش یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام.............
بعدا که فارغ التحصیل شدین با یادآوری خاطرات روزای اول مخصوصا روز ثبت نام متوجه خواهید شد که زمان چه زود سپری شده و حتی خستگی ثبت نام هم براتون لذت بخش میشه.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد