نون و ماست خودمون خوشمزه تره

سلام  

صبحتون بخیر 

الان ساعت 1:33 بامداد 

من خسته 

چشام داره میره به سمت سکوت  

امروز از صبح که وارد سازمان شدم 

بعد از دستمال کشی لوازم یک ریز دارم می تایپم 

طراحی می کنم 

چشام داره میره 

فردا یه همایش قرار برگزار کنیم با عنوان 

مدیریت ریسک زلزله در شهر و روستا 

بنر 3 در 6 طراحی کردم 

استند طراحی کردم 

آی دی کارت طراحی کردم 

گواهی شرکت در همایش طراحی کردم 

امروز ظهر فقط یه ساعت استراحت کردم  

حدود ساعت 20:30 طراحی  تموم شد 

راستی اسامی  شرکت کننده ها رو هم  تایپ کردم 

ینی هیچ گواهی و آی دی کارتی دست نویس نیس 

من که اینجوری خوشم نمیاد 

حس نداره 

دستخط آدم یه چیز دیگست 

حِس به ادم میده 

اما دستخط رایانه چی؟ 

چی کار کنم ازم خواستن که تمام اسامی رو تایپ کنم 

بعد از 20:30 رفتم چاپخونه تا ساعت 12:45 درگیر بودم 

جاتون خالی بعد از تحویل گرفتن سفارشات 

با رسول رفتیم پیتزا 

بد نبود      نون و ماست خودمون خوشمزه تره 

الانم خوابم میاد شدیداً 

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://toranjbanoo.com

خسته نباشی آبتین عزیز
منم دستخط رو بیشتر می پسندم.. کارت آماده باشه اما اسما با دستخط یه چیز دیگه ست.....

عسل بانو پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://golbanoojan.blogfa.com

پیتزا شاید سالی یک دفعه ولی نون و ماست هر شب .... اصلا هم تکراری نمیشه .

نیلوفر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

آخی! خسته نباشی
چقدر این همایشها به من خوش میگذشت
قشنگ ترین خاطرات زندگیم رو از برگزاریشون دارم...
یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد