زمان میبره و من هم زمان نانی

سلام

خدمتتون عرض کنم که

آبتین هنو درگیر طرحاشه

ما ازین ۴ تا ایده که تومخمونه اگه بتونیم یکیشو به مرحله ظهور برسونیم بخدا کار کردیم

باید نقشه یکی از این ۴ تا رو با نرم افزار سالید ورک طراحی کنم

ینی شبیه سازی بشه

درواقع نقشه هر ۴ تا طرح

یه جای کار میلنگه

خب من با این نرم افزار آشنا نیستم

رفتم  نرم افزار سالید و خریدم همراه یا اموزش

نصب کردم

و مرحله به مرحله دارم جلو میرم

زمان میبره و من هم زمان نانی

امروز همه اموزشگاه های شهر رو زیر پا گذاشتم

شاید یهخ نفر رو پیدا کنم که تونه کارم و راه بندازه

آخه میخوام حداقل یکی از این ۴ ایده که مدتیست

داره تو مخم هی وول میخوره و هی مخم و میخوره

بندازمش بیرون و دست و پای اون ۳ تای دیگه رو وا کنم

امروز صبح هم علی رو دیدم

علی کاردان ساخت و تولیده

تا الان منو زیاد راهنمایی کرده

خلاصه باهاش یه مشورت زدم

گفت:آبتین خب واسه چی زودتر نگفتی که کارت گیره

قرار شد تا قبل ظهری با یکی از دوستاش که کارشناس همین کاره صحبت کنه و

خلاصه سلام تهران

سلام به اون حاجی یا حاجییه ای که تو سازمان ثبت اختراعات

پشت میز نشتین و منتظر آبتین جون  هستین تا طرحشو بیاره

باید بشه

قبل نوروز  این کار باید انجام بگیره

من می تونم

نظرات 3 + ارسال نظر
ابوالفضل یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.firemanney.blogsky.com

بله عزیزم تو میتونی! بعله که میشه اما مواظب استکبار باش طرحت نره اون ور آب!

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://toranjbanoo.com

شک ندارم که می تونی...
منتظر خبر خوشت هستم آبتین جان.

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ب.ظ

دم اقای کاردان گرم استاده استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد