فقط باید خیلی سریع طرح ها رو باید ببرم تهران و به ثبت برسونمشون

 

 

سلام 

خوبین؟ 

چه خبرا؟ 

من؟   خبر؟   شِکَر سلامتی دوستان

تو دانشگاه(آمل) استاد جامعه شناسی 

چه مرد نازنینیه 

اینقدر اروم صحبت میکنه 

نفسش گرم 

شیوه تدریسش رو خیلی دوس دارم 

دارم از روش کپی برمی دارم واسه خودم تا تو کلاسام بهتر ظاهر شم 

کلاسشون تموم شد آخرای کلاس صحبت از ایده و ثبت اختراع شد و ازین حرفها 

کلاس که تموم شد رفتم پیششون گفتم: 

عذرخواهم استاد در رابطه با ثبت اختراع و اینکه متاسفانه از ایده ها حمایت نمی کنند و 

خلاصه با رتارشون جوون هایی مثل من رو دلسرد می کنن 

استاد ابرو انداخت بالا  گفت واسه چی آقا آبتین 

منم لبام آویزون شد و سفره دلم رو باز کردم 

چه سفره بزرگی   رنگ و وارنگ 

گفتم که سه ایده دارم 

یه بار رفتم پارک علم و فناوری  زیاد تحویلم نگرفتن 

خلاصه ایده هام رو با استاد(البته قسمتیش رو)در میون گذاشتم 

خوشش اومد 

گفت: من تعجبم حمایتت نکردن 

از طرحام خوشش اومد 

فرمودن که : ما اینجا از شما حمایت می کنیم 

خودمون هم کاراری ثیت اختراعتون رو با انجام میدیم 

شما نیاز نیس برین و واسه این کارا زمان بزارین 

فقط    از طرف امل این کار انجام بشه 

منم گفتم : اصلاً واسم مهم نیس 

خلاصه کلی راهنماییم کرد 

تو فکر بودم   

اومدم نیشابور 

گفتم یه بار دیگه برم پارک علم و فناوری 

دیروز حدود ساعت 12 رفتم اونجا 

کل ماجرا رو بازگو کردم 

گفتم که قرار که ایده ها و طرح هام رو از سمت آمل به نتیجه برسونم 

گفتم که اونجا با روی باز منو پذیرفتن 

گفتم که منو حمایت می کنن از همه لحاظ 

گفتم که من یه بار اومدم اینجا و من از همه چیز زده شدم 

و خیلی چیزای دیگه 

بنده خدا موندش 

گفت این واسه ما خیلی بد میشه که شما برین و از سمت آمل کاراتون رو ok کنین 

رو به من کرد و فرمودن: 

ما تمام کاراتون رو اینجا انجام میدیم 

تو مرحله اول حدود 1 تومنی در اختیارتون میزاریم 

مرحله بعد طرحتون میره تو شورا 

اونجا که ok شد ما تا سقف 30 تومن می تونیم کمکتون کنیم با سود 4٪  

یه جور وام دیگه 

2 تا فرم قرار شد که تکمیل کنم و کار رو شرو کنیم 

فقط باید خیلی سریع طرح ها رو باید ببرم تهران و به ثبت برسونمشون 

 

 

 

پ ن: یادش بخیر علم کوه - مسیر لهستانی ها (آبتین  بالا و سعید پایین)

نظرات 11 + ارسال نظر
sayeh دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
اِ به سلااااامتی
زودی برین دنبال کاراتون
ما هم براتون دعا می کنیم

ابوالفضل دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.mardankhatar.blogsky.com

سلام آبتین جون تو رو خدا وقتی وامتو گرفتی نکنه رفقا رو تحویل نگیری نکنه دیگه خاطره نوشتنو فراموش کنی راستی چه خبر از لب تابت

maahoor دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://tasoraya.wordpress.com

سلام،

تبریک! اون کوه راست رو دارین میرین بالا یا مییاین پایین...

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://toranjbanoo.com

سلام آبتین عزیز
چقدر خوشحالم که طرح هات داره به نتیجه می رسه انشالله.. خیلی خیلی خبر خوبی بود. انشالله زود دست به کار شو تا تنور داغه که حیفه دوباره به تعویق بیفته..
چه عکسی گذاشتی!!!!! حیرت زده شدم.. عالیه....

شایسته دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://azposhtedivar.blogfa.com

موفق باشی

آرام دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام...
می تونم ازتون یه کمکی بگیرم؟
نیاز به یه سری عکهای ایمنی و آتشنشانی دارم... سایتی می شناسین برای دسترسی به این عکسها؟

عسل بانو دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://golbanoojan.blogfa.com

آفرین به مرد صخره نورد ما . بروتهران .اونجا همه کاری ممکنه . شک نکن .

ایراندخت دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://hot-summer.mihanblog.com

سلام
خوشحالم از این موضوع
فقط یه پیشنهاد :
شرایط رو دقیق بسنجید . ممکنه تو آمل بیشتر حمایت کنن . از این قضیه که حالا دو جا از ایده شما حمایت می کنه می تونید به عنوان اهرم فشار استفاده کنید و بعد با اونکه بهتر حمایت کرد . همکاری کنید .
از این موقعیت نهایت استفاده مفید رو ببرید .

فرنوش چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ

سلاااااااااام........
مطمئن باش که موفق میشی و قله کوه رو فتح خواهی کرد و در پایان راه به سنگریزه هایی که پات رو آزردن لبخند خواهی زد........
و اون روز خیلی دور نیست..........مطمئن باش...

دختر دریا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ


سلام؛تبریک میگم که بالاخره یه اتفاق مثبت در زمینه پیشبرد طرحتون پیش اومد؛اینو به فال نیک بگیرید

mostafa جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

yad bad an rozegaran yad bad
felan faghat mitoni valibal nbazi koni

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد