پَ نَ پَ واسه گربه های تو سازمان می خوام


سلام

 وارد مغازه میشم

به خانمه گفتم :

خانم اون یه جفت جورابه ، همون سفید رنگه رو واسم بیارین

واسم اوردن

یه نیگاه انداختم خوشم اومد

رو به من کرد گفت :

واسه خودتون میخواین آقا

  کم مونده بود بگم    پَ  نَ پَ  واسه گربه های تو سازمان می خوام

جواب دادم : بله

ابرو انداخت بالا گفت : اینا زنونست آقااااااااا

جواب دادم لطف کنین واسم یه جفت دیگه هم بیارین   2 جفت می خوام

-----------

پ ن : از همون قدیم قدیما من جوراب ساق کوتاه می پوشم

یادمه اون قدیما که جوراب ساق کوتاه نبود و من مجبور بودم جوراب ساق کوتاه بپوشم ، ساق بلند جوراب رو    رو هم تا میدادم 

تا اینکه جوراب ساق کوتاه مد شد

از همون اول با جورابای ساق بلند مشکل داشتم

وقتی جوراب ساق بلند می پوشم انگار دارن خفم میکنن

 اصلا خنده نداره

 تازه بعضی وقت ها هم دوستن هی گیر میدن به جورابام

میگن اینا دخترونس نپوش

نظرات 13 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://toranjbanoo.com

سلام آبتین عزیز
خوبی؟
آخی.... خب چه عیبی داره؟ آدم اونی رو که راحته انتخاب می کنه. مخصوصا برای جوراب که به نظر من خیلی مهمه راحت باشه.
بی خیال حرف مردم باش.
مهم خودتی..
جورابای این خانومه چه بامزه ست... با این عکس مربع جلوش.

عسل بانو دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://golbanoojan.blogfa.com

هر کاری دلت میخواد بکن .... نباید تائید طلب باشیم . خدا رو شکر که شما نیستین . من بودم و ضرر کردم .

نازیتا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

جوراب اسپرت که زنونه مردونه نداره!

همه که مثل شما فک نمی کنن

ناهید کوچولووو دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

جواب رنگ سفید که دیگه دختر و پسر نداره مگه گلی چیزی داشته باشه

سید علی علی نژاد سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

تبریک به کوهنوردان عزیز نیشابوری
بالاخره کوهنوردان نیشابوری به جان هم افتادند دیگر نه سیاست های جاه طلبانه این حضرات چاره ساز شد و نه مدال های دانش آموزانشان.همگان دیدند که گوشت یکدیگر را به نیش کشیدند و طولی نخواهد کشید که استخوان هم را خورد کنند و آوازه این جنجال همچنان که به گوش ما رسید در کل استان پخش خواهد شد

هما خانم گل گلاب! شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

جوراب جورابه دیگه !
چه فرقی داره آخه!

آرمان شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام.آبتین تو هم مثل منی.منم هر جا میرم جورابامو میبینن میگن دخترونست ؟.توی شهر های کوچیک به جورابی میگن مردونه که حتما تا جای زانوی آدم اومده باشه بالا وگر نه دخترونست.واقا که تفکر مردم ...«بگزریم .پاهای کیه توی عکس. ها؟ای کلک.

دختر دریا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

جوراب های نو مبارک . حالا گل هم داره؟

گلم کجا بود

الهه حمیدی یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://koohestaneman.blogfa.com

ملیحه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://barane52.persianblog.ir

آخه از این جوراب های ساق کوتاه مردونشم هست .... ولی جوراب جورابه فرقی نمی کنه ... راحت باش

مصطفی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ق.ظ http://paresh.blogfa.com

چی بگم ؟؟

آرش دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

آبتین جان ، هرچی راحتی بپوش.
فقط موقع عملیات از این جورابا نپوش تو رو خدا !!!!!!!!!!!
***"آرش"***

دااااش ممد جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

آی قربونت خدا از دهنت بشنوه من دقیقا وقتی جوراب ساق بلند می پوشم همین حس رو دارم اتفاقا من هم اون موقع ها که جوراب ساق کوتاه مد نبود وقتی می پوشیدم همه میگفتن اینا دخترونس نپوش ولی من هم انقد اهمیت ندادم تا مد شد.
بدجوری اسیرتم

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد