جناب آقای آبتین

سلام

معاون عملیاتی مون عوض شد


الان جناب مدیح معاون شدن

ایشون قبلا رئیس ایستگاهمون (ایستگاه مرکزی) بودن

از زمانی که ایشون معاون عملیات شدن یکی از کارایی که انجام دادن

دادن یه تشویقی  به من بود

واسه اون عملیات چاه افتادگی

اون چاه عمیق

ایشون تو اون حادثه حضور داشتن

و تا اون پایین از طریق بیسیم با من در ارتباط بودن

و یجورایی به من قوت قلب میدادن

-------------------------------------

ضمن تشکر از جناب شکیبا  بابت زحمات زیادی که متحمل شدن و تبریک به جناب مدیح و آرزوی موفقیت تو کارشون



نظرات 13 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام آبتین جان خوبی همیشه دنبال این بودم که اولین نظر رو من بدم خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد .
درضمن واسه شجاعت واز خود گذشتگیت تشکر میکنم
در ضمن چاه ۹۷ متری رو چطوری رفتی پایین هر
بابا هر چی فکر میکنم نمیتونم تصور کنم
شجاعت و از خود گذشتگیت رو آبتین جان تو یه یه برگه نمیشه خلاصه کرد . . .

سلام حسین جون
ممنونم
هرکس دیگه هم بجا من بود میرفت پایین
97 متر نه عزیزم 110 متر

ابوالفضل دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.mardankhatar.blogsky.com

سلام آبتین حالت چطوره مبارکت باشه خیلی خوشحالم تشویقی گرفتی تازه شدی عین من
راستی چرا کاغذرو مچاله کردی
حیفت نمیاد

سلام
ابوالفضلی جونی
من آرزومبود که بشم مثل تو
خدایا شکرت

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

ای پاچه خوار

سلام
لطف دارین

امدادگر دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

انشاءالله همیشه موفق باشید

سلام
عزیز ممنونم

داش مهدی سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

آبتین جون هر چند به خاطر سیبیل باهات قهرم ولی مبارکتان باشه.
شما باعث افتخار سازمان هستید

سلام مهدی جان ممنونم

فرنوش سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

سلاااااااااام........
شجاعت و جسارت و احساس مسولیتتان جای تشکر و قدر دانی داره و کمتر کسانی پیدا میشن که مثل شما باشن....تبریک میگم هر چند میدونم که ارزش کارتون بیشتر از این حرفاست....
همیشه شاد و تندرست باشید

سلام
ممنونم
اگه دوستان دیگه هم بجا من بودناین کاروانجام میدادن

آرش سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام آبتین جـــــــــــان. خوبی ؟
به هر دو تون (شما و آقای مدیح) تبریک میگم.
باید هم تشویق بشی ، اون گزارشو من خوندم تحت تاثیر قرار گرفتم . چه برسه شما که تو عمق 110 متری رفته بودی ته چاه و ... .
آقا مدیح هم خیلی دوست داره ها ... .!!!
ولی چه تاریخ قشنگی رفته بودی عملیات : 9/9/90
خیلی جالبه. خودتم بابت این کارت خسته نباشی. خیلی گلی آبتـــِن جان.
فقط یه سوال : زیر نامه چرا آدرس نیشابور و سایت آتش نشانی نیشابور رو زده ؟ تازه سر برگ هم هست : "شهرداری نیشابور".
ببینم مگه شما تهران نیستید ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
***"آرش"***

سلام ارش عزیزم
محبت داری شما قربان
من نیشابورم رفیق نیشابور
شهرخیام و عطار شهر سیمرغ
نه شهر دود و شلوغی

آرش چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

چه جالب !!! من تا الان فکر میکردم شما تهران هستید .
خوش بحالتون ... .!!! باور کن منم بخدا از تهران خوشم نمیاد. هوای کثیف ... شهر کثیف ... ترافیک ... . همه ی خونه ها تو کوچه های تنگ ... اگه خدای نکرده زلزله بیاد ... به هیچ کوچه و خیابونی نمیشه دسترسی داشت ... همه ی خونه ها میریزه رو هم و تو خیابونا ... و 1000 تا بدبختی دیگه ... .
خوش بحالتون !!!
کاشکی منم اونجا بودم !!!
امیدوارم همیشه موفق باشید. !!!
به هر حال ، بازم خسته نباشی .
***"آرش"***

سلام
بله خدانکنه زلزله بیاد
میشه فاجعه فاجعه
حتمامسولین یه فکری برداشتن

محسن جوووووووووووون شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ

بیشترازاینا(تشویق کتبی )حقته
به خاطرپیامهای ایمنی که برام میفرستی ممنونم

آره
بیشتر ازیناش باشه واسه اون دنیا

دااااش ممد شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

اول یه تبریک به آرش خان بابت اینکه تازه بعد از این همه مدت خوندن وبلاگ تازه کشف کردن آقا آبتین نیشابوری هستن نه تهرانی. بعدشم آقا آبتین، که تهران شهر دود و شلوغی دیگه نه، نخیر، تهران شهر برج میلاد و برج آزاااااادی ، تهران شهر فرنگ و شهر عاری از حتی گرد و خاکی ، یا به قول بعضیا دار المفسدین و المضلین و منبع و المعدن فسق و الفجور و راحت انجام کل الامور.....
بابا به خدا منم از تهران خوشم نمیاد هرچی به خانواده میگم پاشین همه چیزو بفروشیم بریم یه شهرستان زندگی کنیم همه میگن خب پاشو برو بابا اخه من تنها کجا پاشم برم

بله بله
جان
بله
خودشه
موافقم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام جناب آبتین عزیز
میگم این نامه یکم مشکوک میزنه!اسمتون رو اشتباهی ننوشتن؟؟؟

سلام
مشکوک؟
اسمم؟

حسن چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.farhad-mehrad.mihanblog.com/

آفرین آفرین

مهسا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

تشکر ویزه من از تو اینقد وسعت داره که تو کاغذ و وازه نامه قابل بیان نیست
واقعا مایه افتخار میهنی_بهت افتخار میکنم

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد