نیستم

سلام

خوبین شما؟

امشب حرکت میکنم به سمت آمل

بریم ببینیم دانشگاه چه خبره

تا جمعه نیستم

ممنونم

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

برو... وخدا نگهدارتان
زنده باش ، زندگی کن
برای زنده ماندن از داشته هایت غافل نشو
قدر همه ی شان را بدان ، بگذار زندگی از اینکه تو زنده ای ، به خودش ببالد
روزمره گی ، عین مردن است !!..

سلام
ممنونم
همچنین

دااااش ممد چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

خداوند به همراهت
امیدوارم اتفاقات خوشی منتظرت باشه البته الان که اینو می نویسم شما امل هستی ولی ارزو می کنم بهترین ها رو برای شما و برای همه....
موفق باشی

سلام
اصلا اتفاق خوش واسم نیفتاده پسر جون
میگما چشات شور نیس؟

دااااش ممد چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

گرچه قبلا راجع بهش صحبت کردیم ولی گفتم یه جواب هم اینجا بدم مردم فکر اشتباه نکنن.
من برای شما بهترین ها رو از خدا خواستم و قرار نیست همیشه بهترین ها خوش ترین ها هم باشه. شاید این اتفاقات بد به صلاح شما بوده و مطمئن باش خدا همیشه بهترین هارو واسه بنده هاش می خواد...
خیلی چاکریم

سلا
نگاه کن باز به مردم بد بین شدی ها

شعر کوهستان پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.mory24.blogfa.com

سفر بی خطر آبتین جان و عذر زحمت

سلام مرتضی جان
چه خبرا؟
همه خوبین؟

ندا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://lore.blogsky.com

اوووووووووووووووووووووووووووه
میدونی من چن وقته پیش تو وبلاگ تو اومده بودم ؟؟؟؟؟
تو امروز اومدی وبلاگم

سفر بی خطر زود برگرد دلتنگ میشیم

سلام
سپاس

ندا شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://lore.blogsky.com

آرش شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام . خوبی ؟
خوش گذشت ؟
***"آرش"***

سلام آرش جان
ممنونم
جات سبز

ابوالفضل دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.mardankhatar.blogsky.com

من که با نغمه ی پر سوز تو عادت دارم

باز از چشم سیاه تو شفاعت دارم

گرچه لبخند تو دیریست زیادم رفته

من به سرفصل نگاه تو ارادت دارم . . .

واقعاًاااااا

محسن جوووووووووووون چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

عکسای جیگرم ثناجونوبرات میل کردم البته چنتاگل وبلبل دوروبرش بنداز


متشکرم

درضمن منزل نومبارک

سلام
بروی چشم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد